Temat: Ulotka 21WDW
Hej
W ciągu tego tygodnia będę przygotowywać "ulotkę marketingową" :-) 21WDW.
Od razu więc upubliczniam przygotowania - oto e-mail Taboreta o niniejszej ulotce:
Przygotować "ulotkę" marketingową dotyczącą 21WDW jako potencjalnego
pracobiorcy przy obsłudze imprez plenerowych.
Powołać się w niej na:
- fakt, że jesteśmy drużyną harcerską - wędrowniczą
- bogate doświadczenie organizacyjne, udaną współpracę przy
imprezach organizowanych przez OKO oraz Grand Prix Mazowsza w biegach na
orientację
- ogromną elastyczność
- fakt, że imprezy obstawiają uczniowie i absolwenci (studenci)
najlepszego liceum w Warszawie
- to, że wystawiamy faktury VAT
- że dysponujemy grupą do 20 osób, gotową podjąć się bardzo różnych
zadań
- że dysponujemy osobami doświadczonymi w pracy z dziećmi
(instruktorzy harcerscy) oraz ratownikami przedmedycznymi
- że dysponujemy namiotami wojskowymi klasy "10"
- że dysponujemy krótkofalówkami
... inne pomysły dozwolone... (nie tylko od organizatora zadania).
- że jesteśmy tani !!!Powinna zawierać dane kontaktowe z numerami komórkowymi (np. Michał K. i
ktoś z tej grupy) i adresem e-mail.Ulotka powinna być adresowana do potencjalnego zleceniodawcy -
organizatora imprezy (instytucji lub firmy),
Powinna być czytelnie zatytułowana, tak by, gdyby trafiła do jakiegoś
segregatora - była łatwa do znalezienia przez osobę której się
przypomnimy.Ulotka powinna wyglądać na tylke profesjonalnie na ile nas tylko stać.
Można trochę o niej myśleć jak o CV XXI.Tekst ulotki - po opracowaniu bazowej wersji - pewnie powinien przez
jakiś tydzień podopiekać się na forum.
Spróbuję do dzisiejszego wieczora przygotować jakąś wstępną wersję tekstu.
I mam pytanie do osób znających się w temacie: w jakim zakresie przygotowywaliśmy Grand Prix Mazowsza w biegach na orientację?
(OKO znam, więc o szczegóły tej imprezy nie pytam.)